- Νέα
- Οδικές Απαγορεύσεις
Περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας σε τμήμα της Ε.Ο. (02) Θεσσαλονίκης – Εδέσσης, για την εκτέλεση εργασιών εναέριων γραμμών για την εγκατάσταση αγωγού αντικεραυνικής προστασίας
Περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας σε τμήμα της Ε.Ο. (02) Θεσσαλονίκης – Εδέσσης, για την εκτέλεση εργασιών εναέριων γραμμών για την εγκατάσταση αγωγού αντικεραυνικής προστασίας OPGW στις Γ.Μ. 150kV/E ΑΓΡΑΣ – ΚΑΒΑΛΑ & Γ.Μ. 400kV/2B’Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΑΡΔΙΑ, από την MEL PAPER – ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΑΡΤΟΥ Μ.Α.Ε.
Κατά την εκτέλεση των έκτακτων εργασιών θα εφαρμοστούν οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
(1) Διακοπή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στο τμήμα της Ε.Ο. (02) Θεσσαλονίκης – Εδέσσης, από το ύψος του Ι/Κ Γέφυρας (Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ευζώνων) έως το ύψος της συμβολής της με την οδό Καπετάν Άγρα (Χαλκηδονα), όπως απεικονίζεται στο σχετικό σχεδιάγραμμα.
(2) Επισημαίνεται ότι για όλα τα οχήματα άνω των 3,5 τόνων θα εφαρμοστούν οι κάτωθι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με κατάλληλο περιορισμό του οδοστρώματος, όπως απεικονίζονται στα σχετικά σχεδιάγραμμα:
- Τα οχήματα με κατεύθυνση προς Χαλκηδόνα θα εκτρέπονται από το ύψος του ανισόπεδου κόμβου που υπάρχει μεταξύ του Αγίου Αθανασίου και Γέφυρας (τοποθέτηση κατάλληλης εργοταξιακής σήμανσης με περιορισμό στο οδόστρωμα, σταδιακή μείωση ορίου ταχύτητας στα 50χλμ/ώρα – όπως απεικονίζεται στα σχετικά 1 / 5 σχεδιαγράμματα), και από εκεί θα εισέρχονται στην ΠΑΘΕ, θα ακολουθούν τη διαδρομή μέσω της ΠΑΘΕ προς Χαλάστρα, Μάλγαρα, θα διέρχονται από τα διόδια Μαλγάρων, στη συνέχεια θα εξέρχονται από τον κόμβο στο Κλειδί, θα συνεχίζουν μέσω της Εγνατίας Οδού μέχρι το Νησέλλι, όπου θα εξέρχονται με κατεύθυνση προς Αλεξάνδρεια και μέσω της Π.Ε.Ο., θα κατευθύνονται είτε προς Γιαννιτσά είτε προς Χαλκηδόνα (μέσω της γέφυρας Λουδία – φορτηγά έως 20 τόνους) ανάλογα με τον τελικό προορισμό τους.
- Η αντίθετη κατεύθυνση από Ημαθία, Γιαννιτσά, Χαλκηδόνα προς Θεσσαλονίκη θα διεξάγεται κατόπιν προκαθορισμένου δρομολογίου των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ημαθίας και Πέλλας και σύμφωνα πάντα με τα αναγραφόμενα των (γ) και (δ) σχετικών εγγράφων.
(3) Η κυκλοφορία όλων των οχημάτων μέχρι των 3,5 τόνων θα διεξάγεται όπως περιγράφεται παρακάτω:
- Για τα κινούμενα από Θεσσαλονίκη προς Χαλκηδόνα, θα εκτρέπονται στον σηματοδοτούμενο κόμβο της Ε.Ο.(2) Θεσσαλονίκης – Εδέσσης (σταδιακή μείωση ορίου ταχύτητας στα 50 χλμ/ώρα) με Κάτω Γέφυρα, δεξιά προς Γέφυρα – Βαθύλακκο – Πρόχωμα – Κουφάλια για να καταλήξουν στον σηματοδοτούμενο κόμβο της Χαλκηδόνας με την Ε.Ο. (2) Θεσσαλονίκης – Εδέσσης (από το συγκεκριμένο σημείο θα μπορούν να κινηθούν είτε δεξιά προς Πέλλα, Γιαννιτσά, Έδεσσα είτε αριστερά προς Χαλκηδόνα).
- Για τα κινούμενα προς Θεσσαλονίκη, θα εκτρέπονται αριστερά από τον σηματοδοτούμενο κόμβο της Ε.Ο. (2) Θεσσαλονίκης – Εδέσσης με την Χαλκηδόνα προς τα Κουφάλια – Πρόχωμα – Βαθύλακκο – Γέφυρα, εκτελώντας την αντίθετη περιπορεία και θα καταλήγουν στην σηματοδοτούμενο κόμβο της Ε.Ο. (2) Θεσσαλονίκης – Εδέσσης με Κάτω Γέφυρα, για να στρίψουν αριστερά προς Θεσσαλονίκη.
- Επισημαίνεται ότι στον σηματοδοτούμενο κόμβο της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης - Εδέσσης με Κάτω Γέφυρα, η αριστερόστροφη κίνηση εξόδου από την Ε.Ο. (2) Θεσσαλονίκης – Εδέσσης προς τον οικισμό της Κάτω Γέφυρας, οι κινήσεις από Γέφυρα προς Κάτω Γέφυρα και το αντίστροφο, καθώς και η δεξιόστροφη κίνηση εξόδου από την Κάτω Γέφυρα προς Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιούνται κανονικά για τα οχήματα μέχρι 3,5 τόνους.
- Στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη από Χαλκηδόνα, η τελευταία δυνατότητα εξόδου ενός Ι.Χ.Ε. οχήματος θα είναι στην οδό Καπετάν Άγρα, μέσω της οποίας θα κινείται προς Παρθένι – Άδενδρο – Βραχιά – Μάλγαρα για να εξέλθει στην ΠΑΘΕ.
(4) Μετατρέπονται σε αδιέξοδα όλες οι οδοί που συμβάλλουν πέριξ της ζώνης των εργασιών.
(5) Όλη η κατακόρυφη σήμανση θα απεικονίζεται επακριβώς στα σχετικά σχεδιαγράμματα.