Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ για τις νέες διαδικασίες για έκδοση, ανανέωση, αντικατάσταση και αλλαγή στοιχείων των καρτών ψηφιακού ταχογράφου
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ09 Σεπτεμβρίου 2022
Δημοσιεύτηκε το νέο ΦΕΚ 4615/Β/01-09-2022 για τον "Καθορισμό διαδικασιών για την έκδοση, ανανέωση, αντικατάσταση και αλλαγή στοιχείων των καρτών ψηφιακού ταχογράφου για οδηγούς, συνεργεία - τεχνίτες, επιχειρήσεις και για Αρχές Ελέγχου" βάση του οποίου:
Αίτηση για την έκδοση κάρτας οδηγού υποβάλλουν τόσο οι Έλληνες πολίτες, όσο και οι πολίτες άλλων κρατών (μελών ή μη της Ε.Ε) που έχουν την κανονική διαμονή τους στην Ελλάδα. Επιπλέον θα πρέπει να έχουν ισχύουσα ελληνική άδεια οδήγησης ή ισχύουσα αντίστοιχων κατηγοριών άδεια οδήγησης που έχει εκδοθεί από άλλο κράτος - μέλος της Ε.Ε. Η αίτηση αποτελεί ταυτόχρονα και υπεύθυνη δήλωση του αιτούμενου ότι όλα τα στοιχεία τα οποία δηλώνει σε αυτή είναι αληθή. Η υποβολή των αιτήσεων δύναται να πραγματοποιηθεί και από τρίτους. Στην περίπτωση αυτή απαιτείται η προσκόμιση εξουσιοδότησης.
Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για οποιαδήποτε διαδικασία υποβάλλονται ηλεκτρονικά σε ψηφιακή μορφή.
Νέες διαδικασίες ακολουθούνται κατά την αφαίρεση κάρτας οδηγού σε καθ' οδόν έλεγχο ή από αρμόδια αρχή άλλου Κράτους Μέλους.